Dagen sprang iväg fort...

Oj, oj,oj vad den här dagen sprang i väg fort...
Det känns som att man inte hunnit med något trots att jag gjort massor.
Kanske för att man gjort saker utanför dörren och inte hemma.

Lämnade William vid 9 och promenerade sen ner mot centrum tillsammans med Fia.
Bvc besök och sen in till Öppna förskolans babycafé.
Det var otroligt mycket bebisar, när William var liten var vi kanske max 5 mammor med bebisar på onsdagar.
Nu var det säkert 10-12 st.
Oliver sov i min famn hela besöket, får hoppas han får mer "vakentid" nästa vecka.
Handla nya snoratiraljer till Oliver, ett besök på bästa barnbutiken FiliOli (tidigare Mybaby´s)
Inköp av välling och sen hem för lite lunch innan det var dags att hämta William från förskolan igen kl.14... Puh

Ja, just det ja...På vägen till centrum får jag se ett "bekant" ansikte och en söt liten toypudel komma gående.
Gissa om jag blev förvånad när jag såg att det var Sessan som var ute med hunden. (Har läst hennes blogg flera år)
Kan säga att hon var lika trevlig IRL som hon verkar på bloggen.

Nu en kopp kaffe och mys i soffan med sötaste William... Får passa på när Oliver sover ;)
Vädret idag är S-K-I-T så vi håller oss inne...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här