Morgon kl.4 <3

Idag startade vi morgonen redan kl.4 här och konstigt nog var jag inte ens trött då, kan de bero på att jag fått sova 5½ timma i sträck?
Oliver somnade om, men William hade ingen lust till då, men han låg endå kvar till kl.6
Nu börjar vi tröttna på hosta och täppta näsor här!
Oliver är täppt i näsan, men inget som rinner. Enda sättet att få bort snoret är att använda snorsugen.
Tycker så synd om honom.

Idag måste jag röjja på altanen. Där står så mycket S-K-I-T som måste bort, så det blir fram med sopsäckar och i med skräpet.
Har lite buskar som ska flyttas och delas på, men vet inte riktigt vart jag ska ställa det för att det ska må lika bra som det gör nu (men det står pressat mot staketet nu).
Åh, vad jag önskade att min sis var här och fixade åt mig, hon är trädgårdsmästare och skulle kunna göra trädgården perfekt.

Nu ska äta frukost och göra oss klara för en dag i trädgården.

Håll i hatten för det är storm ute!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Fy va tidigt, och jag som tyckte synd om mig själv när jag fick gå upp kvart över 5 ;)

Halloumi är super gott ! grillad eller stekt med olja i grillpanna. Vi äter det jätte ofta :)

kramar

2011-05-30 @ 21:46:15
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här