Välkommen måndag...

Välkommen måndag...

Jag hoppas att du bjuder oss på friska barn.
Nähä, inte det nej.
Oliver rosslar och är jätteförkyld nu. Tycker så synd om honom.
William snorar han också, men inte lika mycket. Hans förkylningsastma gör dessutom att hans förkylningar varar längre, men nu kör vi stenhårt med medicinering, nu ska skitförkylningen bort.
Glad i eländet att det ej är feber på någon av dem.

Har en elektrisk geting som surrar i öronen, dvs William dammsuger idag igen!

Nu vänder vi på den negativa sprialen med snor och elände!

Denna veckan kommer bli toppen!
På fredag kommer min syster med familj och bor hos oss över helgen.
Ett besök till Eskilstuna Zoo är (prel.)bokat.
Fint väder är på ingång (enligt yr.no)
Får mina kläder från H&M (som byttes till mindre storlek)

Nu... Kaffe och mys till barntv med William. (Oliver sover).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här