Godmorgon!

Härliga lördag! Igår kom min bror, min syster och hennes sambo hit för att vara här i helgen.
Vi åkte iväg och handlade lite för kvällen och lagade god Tacos, sen sa det bara *pang*och min hals svullnade igen och jag vart vrålförkyld!
Satt och snörvlade hela kvällen. Skittråkigt verkligen! Varför ska jag bli förkyld just nu????
Kunde det inte vänta tills på Söndag kväll efter att dom åkt hem?? *snyft*
Jag tänker i alla fall åka iväg med Ida och shoppa liiiite idag.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mamsi

Stackars lilla dig! Om det kan glädja dig så är jag också förkyld och shoppa kan jag inte göra för jag måste arbeta. Ha en trevlig dag och jag ÄLSKAR presenter. Puss till alla hos dig!

2008-09-20 @ 09:33:18
Postat av: Emelie

Tack för grattishälsningen.

Krya på dig och kom ihåg shopping livar upp små grå stunder ibland.

Ha en bra helg KRAM

2008-09-20 @ 16:28:35
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Prutten

tycker om att vara här hos er Pöss love.

2008-09-21 @ 08:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här