Gör vad som helst för pengar?

Ibland undrar jag om folk gör vad som helst för pengar eller om dem verkligen är så korkade.
En tjej (f.d dokusåpa kändis) några år över 30 som är två barns mor tänker jag bl.a på.
Läser ofta hennes blogg och det är skrämmande hur omogen hon är, eller gör hon sig till?
Den bloggen måste ju vara ett skämt?!?
Idag när jag läste i hennes blogg hade hon lagt ut en stor bild på sin rumpa som hennes tonårsdotter hade hjälp henne att fotografera.
Dokusåpa kändisens egen kommentar till bilden:
 
" Eftersom jag har fått så mycket komplimanger om att jag har
snygg rumpa(speciellt idag). Så ville jag visa er att den är fan grym! Tänka att jag har fött två barn,det syns inte va? haha!"

Allvarligt talat! Hur många av er skulle:
För det första: Ta en bild av er rumpa och lägga ut på bloggen?
För det andra: Låta er tonårsdotter ta bilden?

Vad ger detta dottern för signaler?
Sen förstår dokusåpa kändisen inte varför folk är så "elaka" mot henne.

Snälla N.N väx upp.
Man kan vara känd och en bra förebild utan att lägga ut sig på det sättet.

Jag säger bara:
 
                               

                                       ~ SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA ~ 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jamen visst.Allvarligt så är det ju så att man blir generad och skäms för deras skull.

Hoppas helgen blir bra. KRAM

2008-09-05 @ 19:29:37
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Lotta

jag tror du syftar på en blond tjej som varit tillsammans med en dörrvakt... ha ha

2008-09-05 @ 19:37:31
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här