Bortskämda är vi ♥

Har haft en mammig kille idag, men nu sover han så jag passar på att uppdatera lite...
Har haft besök måndag - onsdag och det var så mysigt.
Har saknat familjen som bor 50 mil från mig och vi kan inte ses så ofta. Med upp var även min älskade mormor.
Den sötaste lilla 82 åriga dam ni kan tänka er.
Hon hade gjort mina favoritsaker och tagit med... Janssons frestelse, Kroppkakor, Inlagd stekt strömming och en underbar äpple och rabarberpaj. Dessutom hade hon köpt så fina kläder till William.



M och P hade handlat alla de här kläderna:

och en massa kuliga leksaker.

Williams moster Ida skickade med dessa fina:



Jag fick också fina saker ♥ som det här från Ida:



och den här söta från M och P



Nu vaknade lillfisen igen...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka fina kläder snuttegullpojken fick :D Massa fint ju! Åh en sådan ängel vill jag också ha ;) Mormor e verkligen för go som tog med sig din älsklingsmat. Jag hade bara velat ha jansson :) Pöss love.

2009-09-17 @ 19:30:25
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här