Är jag vaken?

Är mina ögon öppna? Jag vet faktiskt inte.
Har inte fått sova inatt heller då William är så förkyld och mest ligger och gnäller i vår säng samtidigt som lilla katten hemskt gärna vill vara med och ligga nära, nära.
Jag tror att jag fick sova mellan 1 och 4 utan uppehåll, jag tittade i alla fall inte på klockan under den tiden.
Kl. 5 var William klarvaken och satt i sängen tittade på sin pappa och sa "Hej,hej".
Hahaha... skitunge!
Nu har vi vart upp ett tag och William åt frukost ihop med Anton idag.
Anton gick precis till skolan en sväng innan han ska hem igen för läkarbesök.
Ska be att dom tittar i Williams öron när vi ändå är där.

Trots hemsk trötthet känner jag mig på bra humör och hoppas på en skön fredag med god mat, godis och myskväll med familjen... Och givetvis mycket sömn inatt.

Solen lyser med sin frånvaro och snön faller åter... Hur mycket snö ska vi få egentligen?

Njut av dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här