~ dagen blir ju längre ~

William somnade 18.30 igår kväll, det gick bara inte att hålla honom vaken.
Detta reulterade i att han vaknad V Ä L D I G T tidigt imorse.
Klockan 4.22 slog unge herrn upp sina blå och har varit vaken sen dess. Pigg som en mört och glad som en lärka!
Jag är mindre pigg och för mig är 4.22 fortfarande natten.
Där fick jag för att jag åter igen trodde att det hade vänt till det bättre, men ibland får man bakslag.
Ja,ja, jag får se det positivt  ~ dagen blir ju längre ~

Nu är det frukostdags här, William ska få sin gröt och jag ska ta en termos med kaffe och sätta ett sugrör där i, kanske jag blir piggelin då, men det hade varit godare om den var fylld med en god latte.

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här