♥ GÖTEBORG ♥

Funderar fram och tillbaka hur jag ska hinna med allt jag vill göra när jag åker till Göteborg.
Ska jag stanna lite fler dagar? Eller räcker torsdag-Söndag.
Som vanligt vill jag göra allt på en gång trots att jag kan åka ner typ i sommar eller höst igen.
Men jag har ju inte besökt min hemstad på snart 2 år (i Juni) antar att det är därför? (skäms)

Jag får helt enkelt göra en lång lista på allt jag vill göra och bocka av efter hand, det ska bli spännande att se hur mycket jag hinner med. Stress weekend? I så fall blir det helt klart värt det!

Me längtar so much!!!






Kommentarer
Postat av: Emelie

Är det en sjuka tror du? Att inte kunna vara nöjd med en del. Inte kunna välja utan ALLT ska hinnas med.

2010-02-13 @ 15:02:31
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag säger bara: Stanna länge! Du har 2 år att ta igen ;) Pöss!

2010-02-14 @ 08:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här