Handarbete ;)

Idag har jag ÄNTLIGEN varit duktig och lagat korgen under vagnen, den hade lossnat i sömmarma så den släpades i backen. Hade lagat den "provisoriskt" med två säkerhetsnålar, men IDAG fick jag äntligen tummen ur. Passade även på att slänga in den i maskinen så nu är den som ny...

MEN... löser man ett problem så kommer ett annat.

Tänkte att när jag ändå var i farten så skulle jag ju kunna fylla på däcken på vagnen då dom nästan var tomma. Ooops, där åkte all luft ut, pumpen passade inte och nu är jag för trött för att gå ut i förrådet för att leta upp en annan. Det får bli morgondagens uppgift.

Önskar er en fortsatt mysig kväll.

Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är du värd med lite filmmys. Blev NCIS här istället.

Vet vad du menar men det är skönt när det känns rätt. KRAM

2010-02-02 @ 21:21:48
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vad duktig du är som fixar själv! Vad härligt med en ny korg :)



Sv: Vi hoppas att vi kan flytta in i juni :)



Jag önskar dig en fin kväll, Kram Elin!

2010-02-02 @ 21:25:34
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Kristine

Heej! Du behöver nog inte stressa med att pumpa barnvagnsdäcken.. Imorgon kommer det tydligen mer snöööö :S

Ha det gott i stugvärmen!!

2010-02-02 @ 21:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här