Morgonstund har guld i mun...

Det blev inte många minuters sömn inatt, det var ju som jag trodde en föskylning kom krypandes igår kväll.
Minst en gång i timmen har William vaknat, troligtvis för att han är så täppt i näsan.
Konstigt nog känner jag mig inte tröttare än vanligt, antar att det bara är att le och se glad ut?

Hur blir det med vaccinationen idag? Får man ta den ändå?
Får ringa till BVC och höra när dom öppnar.
Anton fick sin andra spruta igår och hittills har vi inte märkt några biverkningar förutom en väldigt öm arm, precis som förra gången.

Här blir en lugn dag med vila och ev. vaccination (om det är ok).
Hoppas, hoppas, hoppas det är bättre imorgon då vi har bokat in fika med Jenny, har inte träffats på ett par veckor nu.

Nu myser vi i soffan, William tittar på Musses klubbhus och strax är det  dags att väcka Anton som börjar tidigare idag.

Vår lilla snoris




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här