♥ Mysiga lördag och en utvilad mamma ♥

Vet ni vad! Vi har fått sova inatt! Jag är därför en utvilad mamma.
William somnade vid 19.30 och sov sen till 3.30 och sen vidare till 6.40
HURRA!!!

Igår skrev jag över min hund på sin nya ägare och det kändes bra. Jag hoppas att dom kommer att trivas tillsammans.
Det bästa är att jag har möjlighet att få träffa Arragon så han är ändå inte helt borta.
Älskade Arragon du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta.

♥♥♥

Efter att vi (och hela sveriges befolkning) hade varit och handlat åkte vi förbi Williams faster och plockade upp en elbil som han fick av sin kusin. (Bilder kommer).
Gissa om William var glad när vi kom hem. R körde runt med William inne medan jag gjorde mat och ungen var så lycklig.
Snart 9 månader och redan biltok!

Nä, nu har jag inte tid att sitta här mer...
Hade tänkt baka något gott till besöket som kommer vid 12.
Kladdkaka eller äpplekaka???
Svårt val, får fundera på det medans diskmaskinen töms ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här