Orka!?!

Shit vilket skithumör jag är på idag och dagen har knappt börjat!!!
Men kan man bli annat efter att bara ha fått sova 3,5 h?
William är jätteförkyld och har varit vaken typ hela natten i omgångar.
Kl 7 vaknade han och kunde inte somna om, så det var bara att gå upp och låtsas att det var okej.
Nu har vi ätit frukost och William har precis somnat om och jag ska strax försöka göra detsamma.
Han verkar vara mindre täppt i näsan dagtid hur nu det kan komma sig.

Jag hatar att vara på sånt här skithumör och hoppas att det går över under dagen OM jag kanske får sova en stund.
I dag funkar inte ens kaffe för att göra mig pigg.



Hoppas att ni sovit bättre


Kommentarer
Postat av: Helena

Usch vad jobbigt! :( Kram

2010-02-20 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här