Seriöst?

Vem är det som driver med mig???
Jag ska ju gå ner till centrum och har ingen aning om hur sjutton jag ska kunna ta mig dit.
Det hade ju vart helt okej att ha en vagn med 4-hjulsdrift nu;0) , men näää jag skulle tvunget ha en UJ med tre hjul som inte är gjord att köra i snö. Varför? (För övrigt älskar jag vagnen).
Det blåser ute och snön vräker ner nu och inte plogar gör dom heller.
Visst är det konstigt att folk blir lika förvånade VARJE gång det snöar?
Igår kom det säkert 8-10 cm snö under dagen och inte kom det någon plogbil sen lägger vi på det som faller nu.

Ja,ja... En sak är ju säker... Det kommer att bli ett grymt gympass att ta sig fram och tillbaka ;0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här