Snö och spinnande pälsmössa

Godmorgon!
Här snöar det igen. Lite orolig för vårt tak nu.
Men det är väl föreningen i en bostadsrättsförening som har hand om det?
Altantaket sviktar så det får vi nog ta och röjja av där snart.

Vår natt? Sovit gott?
Vi pratar inte om den utan hoppas att nästa blir bättre. Kan tillägga att William i alla fall sov från 18.45 - 01.00 innan han vaknade första gången.
Inatt var det inte William som höll på, det var vår katt som troligtvis ska igång och löpa igen.
Vill sälja henne på blocket varje gång hon löper! Hon är hemsk då.
När jag sover vill jag inte ha en spinnande pälsmössa på huvudet.
Stänger vi dörren så öppnar hon den. Ja, hon kan tyvärr öppna dörrar.

Nog om det...
Frukosten är avklarad och William är på g att somna här brevid mig.
Jag har fått kaffe (gott) och på TV´n visas VAKNA! med the voice där det diskuteras "bröllopsönskelistor".

Njut av dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här