Storstädning och målade väggar

Måste erkänna att jag blev lite rastlös nu när jag gått hemma flera dagar pg a att vi varit/är dåliga.
Vid 13-tiden efter Williams vila satte jag igång med storröjj i huset, både uppe och nere. Är precis klar.
Jag har inte städat hela tiden, det har lagats mat, ätits middag, lekts, myst och nattat William också.
Nu är jag helt slut och det ska bli skönt att få krypa ner i sängen med rena lakan och somna.
William somnade kl.19 och har inte vaknat ännu (peppar,peppar...), det är tredje dagen som han sover mer än 45 min utan att vakna efter läggdags.
Hoppas även att natten blir lugn som de senaste två nätterna, men jag vågar inte säga nåt för då börjar väl de jobbiga nätterna om igen.

När jag dammsög i Williams rum förut skrattade han som vanligt, men idag hasade han sig upp och stod i sängen.
Lilla pluttunge!!! Tiden går så sjukt fort och det händer så mycket just nu.
Han pratar hela tiden, dock sitt eget språk, men han "pratar". 
"Hej" säger han så fort han ser någon, även om det råkar vara någon av katterna som kommer.

Min dag har varit helmysig trots ont i halsen och snorig William.
Dock blev jag skitförbannad när jag bytte sängkläder i stora killens (Antons) rum och upptäcker att ungen skrivit och ritat på väggen!!! Gör man så när man är 12 snart 13?
Nu kan han glömma att vi gör om det rummet på ett tag, först får han allt lära sig att man ritar på papret ;0)


Den skyldige.


Kommentarer
Postat av: L-L

ha ha ha bättre med tuch än snor :))

2010-02-22 @ 21:09:41
URL: http://undressed.blogg.se/
Postat av: Kristine

Oj vad det händer saker hos er :o) . Önskar att jag kunde bli lite rastlös, är trött hela tiden känns det som.

Ang rita på väggarna,, jag blir också "överraskad" över visa saker som händer här. Går totalt i taket o blir,, ja,, skitförbannad.

Men men,, vad gör man,, skäller o går vidare ;o)



Ha det så bra,,, Kram kram

2010-02-22 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här