Mer sommar åt folket!

Tossiga nattdjur (katterna).
Pigg bebis vaknade redan kl.5 och trodde att det var morgon.
Trotsig minitonåring som har lite ont i halsen för att man inte använder jacka när det är minusgrader.
Gnäll, gnäll, gnäll!

Jag är i alla fall på glatt humör trots lite sömn!

Jag ser fram emot vår, ljus och värme.
Utflykter med familjen.
Semester
Norrlandsbesök
"Hem"besök (Hem= Göteborg)
Ny kusin till William kommer i Juni ;0)
Och lite annat smått och gott...

Det kan ju inte bli annat än bra, eller hur!

Har varit superdålig på att ta kort sista tiden... Men det ska bli ändring på det!






MER SOMMAR ÅT FOLKET



Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Huu jag vet, allt vid kl fem är för tidigt. Skönt att du är pigg ändå =) Ja jag vill också ha vår. Visst är det härligt med vinter och snö, men nu kan våren komma =)

2010-02-02 @ 09:50:25
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Lewisia

Ja sommaren får gärna komma hyperfort! Hi,hi så glad jag blev när du skrivit om lilla skrutt ( Williams kusin) Tänk vilka friends de kommer att bli :) Pöss love you.

2010-02-02 @ 16:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här