Vinn nappar från namnnappen

I samarbete med


"Jag är med och tävlar hos Lii76 om nappar från

,

var med och tävla du med".


Alla kan vara med

För att vara med och tävla går du in på och välj ut det namnnapp-paket du önskar vinna

Skriv sen det i detta inlägget, vad du vill att det ska stå på napparna samt varför just du ska vinna.

Glöm inte skriva ditt namn, mail och ev. blogg

Har du blogg får du gärna länka till tävlingen. (Låna gärna bilden).


Visste du att namnnappen har en egen facebookgrupp?

Kika här



Sista tävlingsdag 21 April 2011


Lägg gärna till här så missar du inte kommande tävlingar

bloglovin


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag vill vara med och tävla!

Jag vill vinna för att min lilla dotter "klär" så himla bra i det :) Sen blev jag helt enkelt jätte förtjust i just denna modellen :) Platta Namnnappar, flower, Nûby, silikon. Det ska stå: Fröken Stina. på dom :)

2011-03-15 @ 12:46:43
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Ammie

Hej...Jag vill gärna vara med och tävla...jag har många barnbarn så det vore kul att ge någon av dom nya nappar...jag gillar denna modellen Symmetriska/platta Nubu Namnnappar och det skall stå Prins Dalman på dom...har ju bara pojkar som använder napp kramisar

2011-03-21 @ 09:20:48
Postat av: Petra

Jag vill gärna vara med och tävla om ett paket namnnappar till min lilla Mollie. Hon kan inte somna utan sin napp och nu när vi är ute mycket på öppna förskolor, kyrkan och sådär, och många bebisar har likadana nappar hade en namnnapp med hennes namn varit väldigt användbara! Om jag vinner skulle jag välja de Anatomiska Namnnapparna i rosa-ljusrosa-vit, Esska, silikon!



Har länkat till din tävling på min blogg!

http://petraekf.blogg.se/2011/march/jag-tavlar-om-namnnappense-hos-lii76.html

2011-03-28 @ 15:00:36
URL: http://petraekf.blogg.se/
Postat av: M

Hej, jag skulle vilja ge min dotter ett gäng nappar som beskriver hennes personlighet bäst: "Snudig", så folk i hennes närhet blir förvarnade =P

Platta Happy, starkrosa-violett-transp., Esska, silikon

2011-03-28 @ 20:32:23
URL: http://mammaunderytan.blogg.se/
Postat av: linda

Hejhej.

Jag skulle vilja vinna detta åt min lilla troll!! Han är så söt i sina nappar och beroende. Har alltid en i munnen och en håller han i sin hand. Han behöver några namnnappar till dagis, då de alltid lyckas blanda ihop allas nappar.

Jag brukar aldrig vinna något, men äh detta är värt ett försök :)



Modellen : Platta Namnnappar, grön-ljusblå-vit, Deluxe, latex

Det ska stå: "Almir" på dem



Platta Namnnappar, grön-ljusblå-vit, Deluxe, latex

2011-03-29 @ 16:27:53
Postat av: Lili

Hej! Jag vill vara med och tävla.

Jag vill vinna för att min lilla dotter föddas lite tidigt,och sovar inte så bara på natten,vaknar och användar jag som nappen,behöva verkligen nappen att hjälpa min bebis,hoppas jag har tur och ger min dotter glad,och sover bra på natten.

namnnappen är specialt,och jag skulle välja stå“princess”:) på denna namnnappen:Platta AVENT Freeflow, ljusrosa-transp, silikon.

hoppas på tur!

2011-04-10 @ 16:47:48
Postat av: Jenny Sjöberg

Toppentävling!



Jag är med och tävlar om de här napparna: http://www.namnnappen.se/Products.aspx?SalesArticleID=181



På napparna önskar jag texten: Gulleplutt



Jag har tipsat här:

http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/04/20/5161814-tavling-vinn-namnnappar-hos-lii76/

2011-04-20 @ 20:30:21
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här