Torsdag :O)

Imorgon är det äntligen fredag igen.
Idag väntar en jobbig dag, jobbar 8-16.30 sen ska jag fortsätta jobba 18-20 :S
Hade inte varit några som helst problem om man inte kände sig helt sänkt. Kan ge mig F-N på att förkylningen riktigt bryter ut i helgen så att hela helgen är förstörd. Med min tur så blir det nog så.
Optimist som jag var när jag gick upp tog jag på mig shorts, drog upp rullgardinen och ser att regnet öser ner! F-N också!
Men,men... det sista man förlorar är hoppet så shortsen får vara kvar.

Hoppas ni får en trevlig dag!

           

Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

har ju öst ner i flera dagar =(

Men varmt å kletigt BLÄÄÄÄ!!!



Hoppas du håller dig pigg i helgen =)

kramis

2008-08-28 @ 15:48:22
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här