Å när storfiskarn talar om hur många fiskar han får...

Igår kväll var jag och Robban ute med båten och fiskade. På vägen hems skulle jag testa mitt nya drag och se om det funkade. Vi satt och skojade i båten att det var så lugnt i vattnet och Robban säger "I de lugnaste vattnet simmar de fulaste fiskarna", mer hann han inte säga för det small till i min lina. Det var något stort, och vi höll knappt på att få upp den, men efter mycket slit och drag lyckades vi få hem den här bjässen.

     




Kan tillägga att fisken var över en meter lång och vägde säkert runt 10 kg, vi kunde inte väga den då ingen våg höll för fisken.
Grattis till mig!!!

Kommentarer
Postat av: Mamsi

Ja,du storfiskaren! Det ska vara en redig Göteborgare för att få en sån stor gädda på kroken. Hade du inte fotat den hade vi nog inte trott att den var så stor. En fortsatt trevlig semester önskar vi. Puss!

2008-07-21 @ 15:08:51
Postat av: Blondiie

å jäääääääääääävlar vilken fisk!!!

tur du har foto så att vi tror dig =P

kramis

2008-07-21 @ 21:23:17
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: angelica

stor snuskig sak haha.. själv när ja va och fiska på landet fick jag bara bottennapp och massa pinnar..:D haha....

grattis till stora fisken:D

hoppas ni har det bra där uppe så får vi ta en fika någon dag när ni kommer hem! kram!

2008-07-22 @ 16:39:13
URL: http://raaaw.blogg.se/
Postat av: Jenny

herre jävlar vilken bjässe :|

2008-07-23 @ 12:25:40
Postat av: Blondiie

Jajaja, skrytlisa, nu har alla sätt kortet nu kan du göra nytt inlägg, vi väntar =)

2008-07-24 @ 22:13:44
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Prutten

Shit vad grymt! Grattis Sis! Pöss!

2008-07-25 @ 14:47:52
Postat av: Micke

Jösses! Grattulerar!

Nu har ni väl kattmat för ett tag?

Hoppas ni har det gott däruppe och vi ses framöver.

2008-07-29 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här