Underbara Söndag eller?

Jag måste erkänna att Söndagar är sååå tråkiga, det tyckte jag redan som liten minns jag.
Hela familjen skulle kolla på "Sköna Söndag" (tror jag det hette)och fika tillsammans.
Sen kommer Måndagen igen.

Vad har ni för väder?
Här i Stockholmstrakten är det regn och storm. Det regnar också löv.
Det är nu man njuter av att ligga hopkurad i soffan med filt och kuddar och ligga där och se på film.
Det är ju Söndag och då ska  man ju ta det lugnt.
Har i och för sig varit ute i skogen på promenad med hunden, trots att det blåser storm så var det skönt att vara ute.
Det tyckte både jag och prinsen.
Nu ska jag göra mig lite te och lägga mig på soffan och se ännu ett avsnitt av favvo serien Buffy ;O)


Önskar er alla en skön söndag, för det ska jag ha :O)
              
(Prins Arragon ca 4 månader, åh, vad tiden går fort.)


Missa inte tävlingen HÄR

Kommentarer
Postat av: Emelie

Precis vad söndagar är till för.

Och visst är det mysigt när man faktiskt kan krypa upp i soffan och det blåser och är grått ute.

Men så får det ju inte vara jämt men det är mysigt idag.

KRAM

2008-10-05 @ 13:10:31
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: hanna

Bara regn här i Västerås också, lite deprimerande med sånt väder, men man kan ju ha det mysigt inne också! Ååh, Buffy! Gud vad ja älskade den serien förrut! ;P

2008-10-05 @ 14:36:15
URL: http://heedquist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja vi har oxå varit inne större delen av dagen och tagit det lungt.

Precis vad söndagar är till för.

Kram

2008-10-05 @ 19:04:29
URL: http://schenk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här