Rosing ger goda råd till Blondinbella?

Får man skratta? Det gjorde i alla fall jag idag när jag fick se en artikel i E X P R E S S E N.
Enligt Expressen ville Blondinbella ha råd från någon som är äldre och van vid kändisskapet...
Ett av tipsen Blondinbella ska ha fått var att "aldrig prata om sitt privatliv".
I Rosings blogg får vi se och läsa om både middag med barnen, Sovrummet och sängen, tandborstning och annat.... (prata aldrig om ditt privatliv), lite dubbelmoral?!?
Måste säga att jag tycker lite synd om båda tjejerna...
Vad tycker ni???

(foto från Expressen)


 ~ 2 be or not 2 be... ~

Kommentarer
Postat av: Michelle

Okej =P Det gör absolut ingenting =) Hehe ja precis =P

2008-09-28 @ 19:34:02
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glad jag är lilla anomyma mig..

Jävla dubbelmoral dessa kändisar har..ska höras så klok ut när dom ger ut dessa goda råd..bläää..

ha en skön söndagkväll..

tove

2008-09-28 @ 21:56:02
Postat av: Lotta

jag respekterar dem som har stake att stå för sina riktiga åsikter, bra som dåliga.



Alltså tillhör inte rosing dessa...

2008-09-28 @ 22:49:47
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här