Ett paket till mig?

Igår låg det ett paket från min mor i brevlådan.
Det var ju igentligen inte till mig utan till William (som vanligt).
I paketet låg:


En (polis)haklapp.


Massor av strumpor (bristvara i Willes garderob)


MIN söta mormor (som är en bit över 80) har skickat med dessa blå sötingar. Jag hade en önskning om att hon skulle sticka ett par riktiga raggisar som William kunde ha i vinter, men hon hittade ingen beskrivning så hon köpte ett par istället. Sötaste mormor.
Får leta efter beskrivning på baby raggisar, vill ha raggisar som "gammel"mormor stickat.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha...ja det går åt kläder och strumpor nu när Wille växer så fort...kraam...

2009-08-27 @ 17:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här