Snöstorm?

Fjärde advent

Nu är det inte många dagar kvar till jul, nu börjar vi bli klara med klappar och annat.

Det är helt otroligt att vi har så mycket snö här uppe i Stockholm och mer snö kommer (det vräker ner just nu).

Vi har tydligen mer snö än R´s mamma som bor i Norrland. Ingen tvekan nu att vi får en vit jul :0)

Vi har haft sovmorgon hos oss!!!

William vaknade vid 6 och bars då över till vår säng där han somnade om och väckte mig 8.30 genom att dra mig i håret. Det var en glad kille som ville gå upp.

Nu har här getts medicin, näsdroppar och morgongröt. Jag har fått mitt kaffe, Anton sitter i köket och äter frukost och R ligger kvar i sängen.

Ska fortsätta städa hemma idag, håller på att fixa iordning ett rum till William.

Någon som vet vart det finns söta barnbårder?

 

Ha en underbar dag!

 

Idag fyller min pappa  år så vi säger GRATTIS till honom :0)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vi flyttade över Mireille här om dagen, det gick oförskämt bra tycker jag! :P Hon sov 23-06 den natten, haha. Och jag som oroat mig..

2009-12-20 @ 14:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här