Grabbarna Grus och svartsjuk lillebror

William ÄLSKAR verkligen sin storebror, men i fredags blev William riktigt arg på Anton.

William satt i R´s knäi soffan och Anton kommer in och sätter sig brevid mig och kramas lite varpå William börjar storgråta.

Vi tänkte först inte på det, men när sen samma sak hände igen när Anton kramade mig och William började gråta krokodiltårar förstod vi att han var lite sotis hahahaha...

Men det är bara om jag och Anton kramas. Pappa fick jag kramas med.

 

Veckans Grabbarna Grus bild

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Åh så fin bild på sötnosarna! Jag kan tänka mig att det lätt blir lite svartsjuka :)



Sv: Tack, vad glad jag blir för din röst :)



Kram Elin!

2009-12-06 @ 22:03:46
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här