Porterstek och lördagsmys

Porterstek idag och den blev mucho god. Särskilt såsen som är så sjukt god att jag skulle kunna dricka den ur glas hahaha...
Maten uppskattades även av resten i familjen.
Anton hade med sig en kompis hem på eftermiddagen så vi var en extra vid middagsbordet.

Steken puttrar i portersåsen...


Efter maten åkte vi en sväng till Tumba för att köpa godis, det finns en godisaffär där som har så otroligt mycket gott godis så dit blir det ett besök i veckan ca.
Smet in en snabbis på Willys en sväng också för att köpa glass, grädde och maränger.
Gjorde efterätt när vi kom hem, som även den uppskattades (särskilt av Anton).

Bertil och Anton äter marängsviss, två nöjda och glada killar :)

 

 

En mindre glad kille som INTE ville sova...

(Fick smaka lite glass efter en lång stund och det var ju supergott)

 

Nu sover William äntligen, även om det blev mycket senare än vanligt.

Anton och Bertil tittar på film där nere.

R tittar på TV här uppe och jag ligger i sängen och surfar lite.

Strax ska R och Anton köra hem Bertil, sen ska vi se på film (om det kommer någon bra på TV´n).

 

Imorgon startar ännu en tävling i samarbete med LillaMys.se

_______________________________________________

Ni har väl inte missat denna tävlingen?

Var med och tävla om ett presentkort från fantastiska Supergrafik (värde 250 kr).
För att vara med i tävlingen klicka HÄR


Tävlingen avslutas 9 December Kl.21

 


Kommentarer
Postat av: Kristine

Mmm porterstek,va gott,, norpar gärna receptet ;o)

2009-12-05 @ 22:21:33
Postat av: Linda

Supergott! Självklart ska du få receptet!

Hade jag vetat att det var så enkelt att göra så hade jag gjort det för läääänge sen.

2009-12-05 @ 22:41:02
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Kristine

Mmm tack :o)

2009-12-06 @ 12:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här