Bebisprat och frukostfika

Det var jättekallt och duggade när vi skulle gå till Öppna förskolan idag. Jag hade otur att min jacka gått sönder och fick rota fram en annan i garderoben, till den fick det bli fleece under och en halsduk.


Ni ser väl vilken figur som är på min halsduk? Javisst är det Hello Kitty.

Willam hade jättekul framför spegeln på Öppna förskolan, enmansshow.
Som jag nämnt förut är hoppa det roligaste som finns just nu och det gjorde William.
Tre hopp och paus för att skratta... tre hopp till och sen en paus för att skratta.
Min lilla fisrumpa.


Söta Mireille fick låna Williams fischer Price nyckel som spelar och var helt tokig i den.

Även Mireilles söta mamma Helena blev fångad på bild idag ;0)

Idag var det många mammor och bebisar som var på besök. Mycket bebisprat och god frukost med färska frallor och kaffe.
Vid 11.30 gick vi hem och William somnade på vägen, rullade ut honom på altanen och sprang upp för att hämta hunden. Vi gick en sväng och det funkade riktigt bra idag. Arragon gick fint brevid vagnen efter MYCKET tjat.
När vi kom in klädde jag av William och han sov vidare en timma till.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helena

Önskar att Mirejan kunde sova vidare efter att man petat på henne, men icke ;-)

2009-11-12 @ 11:25:18
Postat av: Danne

Söt du är! inget fel på den jackan, passar i den också :)

2009-11-15 @ 02:44:48
URL: http://dssweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här