Rubrik?

Strax innan klockan 10 stod jag och William redo att träffa grannen och hennes dotter för att bege oss till Caféet.
Det var snöblandat regn ute och kallt, så idag var det vantar på.
När vi kom fram kom söta Kristine och visade oss in.
Mycket fint fanns det att titta på, fina mössor, hundkläder (till små hundar), olika sorters te i söta förpackningar och lite annat fanns till försäljning.
Dit ska jag gå igen, jag blev så sugen på en supersöt vit mössa. Nästa gång blir det till att ta med mer pengar.
Små nyfikna hundar kom och besökte oss vid bordet för att se om vi tappat några smulor.
Jättemysigt var det.

Hemma vid 12 tiden, huvudvärk som vägrar ge sig.
William som somnat i vagnen vaknade givetvis när vi kom innanför dörren. Jag som hade tänkt vila en stund.
Vid 14 lyckades jag få honom somna om igen och äntligen fick jag vila, precis när jag somnar så ringer telefonen. Så typiskt!

Tog tyvärr inga bilder idag, vet inte varför.

Efter middagen åkte jag och Anton bort till OK/Q8 en sväng. William fick vara hemma med R.
Måste ju få till lite "egentid" med Anton ibland också så han inte känner sig utanför.
Önskar bara att det fanns fler timmar på dygnet så man hann med mer och att jag slapp vara så TRÖTT hela tiden.

Nu ska jag strax lägga mig och hoppas på mycket sömn och lite huvudvärk imorgon. (Och snälla barn!)


Kärlek

Ciao!

Kommentarer
Postat av: L-L

vilken UNDERBAR bild !!!

2009-11-05 @ 21:16:45
URL: http://undressed.blogg.se/
Postat av: Kristine

Hej! Va kul att ni gillade mitt jobbet. Det var jättetrevligt att ni tittade förbi, o ni e varmt välkomna tillbaka :)

Om du nu skulle komma på hur man får fler timmar på dygnet så får du gärna berätta hur du gjorde ;o)



Hälsa grannen att hennes dotter var ursöt, o William e ju alldeles bedårande <3



Ha det bra... // Kram Kristine

2009-11-05 @ 21:23:04
Postat av: Evelyn

Bruna ögon är ju det finaste som finns!



Jobbigt med huvudvärk, det hade jag förra veckan som höll i sig i två dagar. Vilken underbart söt bild förresten. =)

2009-11-05 @ 21:39:59
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Anna&Emelie

Va söt! :D

2009-11-05 @ 21:53:20
URL: http://pokae.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vilken härligt bild. Hoppas ni fick lite sömn och att huvudvärken försvann. Ja tänk om det fanns några fler timmar på dygnet... de skulle jag snabbt roffa åt mig =)

2009-11-06 @ 10:22:29
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här