Fler tänder på G?

Tror att det kan vara ännu en tand på väg upp i Williams mun. Det gnälls och knorras i sömnen och hela dagen har han tuggat på sin stackars mamma och allt annat som varit i hans närhet.
Jag tycker att tand nr två kan vänta till helgen innan den kommer upp, vet inte om jag orkar en sömnlös natt just nu.

Har försökt ta kort på den där lilla tanden som kommit upp redan, men det är inte lätt med en kille som stänger igen munnen så fort mamma kommer med kameran.
Men nu (när han somnat) lyckades jag faktiskt få en liten bild.


Ser ni den lilla tanden?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kristine

Men gud va gulligt med lilla tandsibissingen :)

2009-11-09 @ 21:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här