Fredag den trettonde... Tur eller otur?

Var nere på BVC strax innan 11 klädde av William overallen och satte oss ner och väntade. Efter en stund fick jag för mig att titta på BVC-kortet för att se vad William vägde sist vi var här och upptäcker då att vi är EN TIMMA SENA!!!
Jag som ALLTID är så noga med tider. Vet inte varför det blev som det blev.
Vi fick bokat om tiden till på måndag så då får Anton följa med igen.
Jag åkte ner till Jenny och och fikade i stället. Dom hade gjort om hela nedervåningen sen jag var där sist (alldeles för längesen), jag givk bara runt och sa WOW hela tiden. Det var så himla fint! Jag blev så inspirerad till att göra om hemma och fick massor av idéer. Dom kan verkligen vara stolta över sitt fina hem.
William blev jätteförtjust i Jennys hund Puma och skrattade när hon svansade runt bordet.
Passade på att beställa jultidningar av Jennys dotter.
Det blev Familjens-kom-i-håg:

(Den har vi haft i flera år)
Beställde även en julklapp till Anton, men jag kan inte säga vad, vet ju att han kikar in här ibland ;0)

Sen åkte jag och William hem till oss. William somnade i bilen och sov även när jag klädde av honom och la ner honom brevid papsen i soffan.
När William vaknade var det dags för pappabus en lång stund.


William ÄLSKAR att busa med pappa. Det är det bästa som finns.

Ikväll blir det popcorn och film!

Föresten... Kan det vara dagens datum som gjorde att jag glömde BVC-tiden?
Det är ju trots allt fredag den trettonde idag.

Är du skrockfull?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh det är så typiskt, jag har till och med missat med en hel dag... Ja ja, sånt händer.

Jag, skrockfull.. nja inte så. Men man vet aldrig ;)

2009-11-14 @ 14:19:06
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var jätte kul att ni kom på besök samt att du gillar vår renovering.

Det är bara att säga till om du vill ha en målar kompis till hallen för då kommer jag direkt. Måla är bland det bästa jag vet.

Kram Jenny

2009-11-15 @ 13:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här