Idag gör vi ett nytt försök...

Godmorgon alla där ute!
Det blev en tidig morgon trots att vi inte behövde gå upp jag och William. Det är väl inget kul att sova på morgonen.
Nu har vi varit uppe en stund, jag har gjort kaffe och gett William sina D-droppar.

Idag gör vi ett nytt försök att komma i tid till vårt BVC besök. Väga, mäta och vaccinera.
Ska fråga lite om svininfluensan också. Anton kommer i dag så det blir han som får assistera vid vaccineringen igen, duktiga brorsa.
På tal om svininfluensa så blir det nog dessvärre inget Göteborgsbesök för min del innan jul.
Vet inte om jag vågar utsätta mig och William för den risken, det är ju trots allt packat med folk på tågen.
Pratade med min mamma igår och sa att det är nog bättre att vi kommer ner när bilen är fixad.
* GÄSP *
Ja, jag är lite trött idag, men det går strax över... lite mer kaffe bara.
William är däremot INTE trött (som vanligt), han ligger och gör pruttljud så det bubblar ur munnen samtidigt som han drar i sina fötter och gungar fram och tillbaka. Min lilla fisrumpa.

Har en "to do" lista för dagen där jag bl.a annat ska försöka få tag på någon så jag kan sätta upp William i dagiskö.
Sen tänkte jag ta tag i mitt kök och röjja ordentligt där. Det kan behövas.
Men innan jag gör någonting annat så ska jag gosa lite med William och titta på VAKNA! på kanal 5.

Vad har ni för planer idag?


En mamma & William favvobild.

_______________________________________________

Var med och tävla om en skön vetevärmare från LillaMys.se (värde 95 Kr)
Tävlingen hittar du HÄR


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här