Kaffe och lösdrivande hund...

Ganska nyss hemkommen från fikat.
Jag gick själv idag. Jenny skulle till stallet.
Helena ringde över vid 10 då hade Mireille precis somnat. Eftersom jag klätt på både mig och William gick vi själva (jag behöver dessutom motionen).
Vi träffade Kristine men hon skulle på möte så vi hann inte prata så mycket, men vi ska träffas senare idag så Kusin Milton får leka med hennes Hugo.


Jag och William fikar


Ett stort akvarium som William blev jätte intresserad av. Han stod länge, länge och studerade fiskarna.
Något att fundera på kanske? Vi har ju haft akvarium innan.

På vägen hem får jag syn på en hund som springer vind för våg utanför. En stor hund, en schäferblandning.
Ser mig omkring, men kan inte se någon ägare till hunden. Jag går tillbaka in och frågar om dom saknar en hund.
Får höra att denna hunden BRUKAR springa hur den vill, ägaren bor i ett hus i närheten och släpper ut hunden och
låter den springa vind för våg. Brevid den stora vägen! Hur tänker folk?
Jag är inte rädd för hundar,men det finns ju dom som är det. Det måste man ju respektera som hundägare.

När vi kom hem gick vi ut med våran hunden i skogen en stund sen var det lunch.
Arragon var kvar i trädgården under tiden.

Nu har William precis somnat och jag hoppas att han får sova en stund (middagsluren) för vid tre ska vi klä på oss igen och gå och hämta kusin Milton på förskolan.
Först en kopp kaffe.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Klaudia

Hej hej hur är det med Dig? Vad gör du? =)

2009-11-12 @ 13:58:57
URL: http://wojdat.blogg.se/
Postat av: Mamma

Wille kanske vill bli fiskare! Haahaaa...

puss...

2009-11-12 @ 14:36:02
Postat av: Kristine

Go kväll! Det var kul att ni tittade förbi,, synd att jag var tvungen att gå på möte, men men nu hittar du så det e bara att komma,

Ta o rota fram akvariet o skaffa fiskar :) Vi ska göra nåt åt vårat livlösa akvarium,, i helgen, kanske, om tiden räcker till ;)

Nu ska jag gå o göra Hugo sällskap,, som förövrigt somnade en kvart efter att vi kom in :D

Kram kram

2009-11-12 @ 21:46:10
Postat av: Lotta

Vad snygg du r på bilden :)

2009-11-14 @ 18:38:48
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här