William och Katten

William älskar sin katt och katten tycker att William är lite läskig (om han inte sover).
Men nyfiken som hon är så MÅSTE hon fram och spana på William och vara nära, men inte så nära att han kan få tag på henne.
När William somnat då däremot kommer hon mer än och gosar med honom.
Hon är rolig den katten. Alltid ska hon sova hos någon.
När Anton är här ligger hon brevid honom på en kudde tills han somnar, då kommer hon in till mig och ligger sen på en av mina kuddar resten av natten. Ibland väljer hon att ligga brevid R. William ligger hon bara brevid om han ligger i soffan för i spjälsängen får hon inte vara.
Nu ska jag strax bära upp min lilla prins till sin säng.


William och Grynet sover...

Sov gott!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sötnos!

2009-11-08 @ 21:40:00
URL: http://jelkis.blogg.se/
Postat av: Helena

Han ligger som Mireille brukar göra när hon somnat, på sidan med händerna framför sig :) Sen skruvas det lite under natten förstås.

2009-11-09 @ 01:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här