Första besöket

Sådär ja, nu har jag och William varit på Babycafé tillsammans med vår granne med dotter.
Det var lagom mycket mammor och bebisar där, mycket trevligt och jag kan absolut tänka mig att gå dit igen
William log och flörtade som vanligt med alla han ser.
Efteråt gick vi och fikade i centrum, William fick sitta i barnstol förfösta gången och var helnöjd. Tror att det är dags att plocka fram våran hemma också.
Tog en sväng förbi jobbet och hälsade på mina söta kollegor.
Nu har William slocknat så jag ska passa på att dammsuga och plocka undan lite här hemma.


Sötisarna William och Mireille (osäker på stavningen) på babycafét.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror det stavas Mirelle, puss puss...

2009-09-23 @ 14:06:06
Postat av: Mamma

Menar Mireille!

2009-09-23 @ 15:48:35
Postat av: Petra

Mysigt med babycafé, sånt kommer jag sakna i den här hålan...men men!

Väggordet fick vi av min bror å fru i present å de hade köpt det i Smögen! Men det finns säkert i små inredningsbutiker eller på nätet. Visst är det fint!

Nja, magkramp fortfarande men nu är jag trött på att vila....



2009-09-23 @ 16:38:08
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Tack, dessvärre verkar Mille dra på sig lite feber till kvällen...



Jag har en begagnad (ingen aning om ålder) Emmaljunga är nöjd med den men jag hade inte så höga krav heller. ;)



Vad mysigt det verkar med babycafé. Jag funderar på att komma iväg på det som finns här när vi blivit friska.

2009-09-23 @ 18:22:08
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Nya vagnar är bara slöseri på pengar och resurser. =)



Vi bor i Ösmo/Nynäshamn!

2009-09-23 @ 23:08:59
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Ida

Kan tänka mig att det var jätte trevligt på babycafét. Måste vara skoj att få tjattra lite med andra mammor :) Puss puss.

2009-09-25 @ 14:52:39
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här