Fredag igen

Godmorgon!
Kanske jag borde säga god förmiddag då jag redan varit vaken ett antal timmar.
Känner mig otroligt pigg idag, härligt!
R är ledig så jag kan ha bilen idag. Anton fick sovmorgon då jag körde honom till skolan, jag har även lovat att hämta honom då han vill visa upp William för sina klasskompisar. Stolt storebror som han är.


(En av mina favvobilder)

Wille sover sin "morgonvila" som brukar vara en timma ca.
Då ska jag passa på att kika runt lite på nätet.

Solen skiner, men det är fortfarande kallt. Termometern visade på 3,9 grader förut. Är vintern på väg?

Ha en underbar fredag

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här