Sköna Måndag :0)

Vaknade supertidigt av en morgon pigg liten kille. Lyfte över honom till våran säng där han låg och "pratade" med sin pappa, jag ville bara blunda i 10 minuter till, men gick ändå upp efter 5.
Kilade ut med hunden och möttes av ett spöregn. Hua vad kallt och blött, snabbt in igen och på med kaffe. Säga hejdå till R om skulle till jobbet, gosa med William innan det var dags att väcka Anton som skulle upp till skolan.
William somnar om och jag kikar på mina favvobloggar och har ett öga på TV samtidigt som visar Vakna!
Säger hejdå till Anton som nu ska med bussen till skolan (det har nu slutat regna), äter frukost, William vaknar, ammar honom,  busar lite, lägger honom i vagnen, tar en dusch, sätter på mer kaffe, fixar med diskmaskinen, sätter på en tvätt, gosar med William, gör en TO DO lista över saker som ska göras idag och den listan är låååång.
Detta är vad jag hunnit göra sen kl 6 i morse.

Vad har ni hunnit göra idag?



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här