Tjejkväll?

Ja, det hette så, fråga mig inte varför.
Jag och Nina kom dit vid strax efter 19. Det enda som var "ovanligt" i köpcentret var att det var bord uppfällda lite varstans där halvnakna människor låg och blev masserade mitt i gången utanför affärerna.
Dåligt planerat och dåligt upplagt. Hemskt ledsen att säga det då jag hade sett fram emot detta.
Tyvärr kändes det som om allt varit planerat i sista stund.
Det var också tråkigt att det som skulle vara "tjejkväll" var en helt vanlig dag. Både män och kvinnor var där.
Vi strosade runt i lite affärer och jag köpte:

denna tisha på Byoung 
Hittade söta vita vantar och en rävskallra till William på H&M.

Kvällens (enda) höjdpunkt var att komikern Anna-Lena Brundin var där. Åh, vad hon är rolig!





Jag och Nina avslutade kvällen med en fika i Cafét.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken snygg tröja :D Den vill jag ha när du tröttnat hi,hi ;) Tråkigt att det inte var som ni förväntat er :( Ja mena om det var sagt att det skulle vara tjejkväll så skulle det ju vara det oxå! Dåligt! Pöss pöss.

2009-09-04 @ 19:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här