1 dag kvar...

Imorgon reser vi, jag och William.
För er som missat så tar vi lite semester och åker till Göteborg några dagar och bara myser med släkt & vänner .
På helgen ska vi gå på Baby & Barn mässan.
Trött som en säl är jag idag och massor att fixa innan kvällen har jag, så egentligen har jag väl inte tid att sitta här.
Packningen ska göras klar, BVC besök med William, ev träffa Nina på en fika, städa undan det värsta hemma, handla lite gott till resan. (Måste leta fram lite nappar också).

För att hinna så mycket som möjligt på vår lilla tripp måste den noga planeras.
Ett måste är ju att få träffa min söta kusin Carina som jag saknar massor sen jag flyttade.

Natten som var?
Hemsk då William vart täppt i näsan (tydligen bara under natten) så han fixk sova större delen av natten hos oss, vilket inte alltid är jättemysigt då han snurrar som en propeller i sängen. William vaknade redan vid 5 vilket inte heller var jättekul då jag hade svårt att somna igår.

Nu blir det kaffe så den här trötta mamman kan vakna till liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här