Vilken dag!

Vilken dag!
Var längesen jag var så här trött. Somnade brevid William när han sov middag, men blev väckt av R som ringde från jobbet. När jag väl somnade om igen vaknade William och tyckte att han sovit klart.
Solen har kikat fram i omgångar här efter lunch så jag och William har tillbringat en bra stund i trädgården och altanen för att börja röjja undan efter vintern.
Måste fixa iordning gräsmattan i år, nytt fint gräs. Organisera rabatterna och skaffa planteringslådor till mina kryddväxter.

Ikväll blir det godis och förhoppningsvis någon bra rulle, men nu blir det gos med William i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här