Julklappstress och vab

I vanliga fall så är jag ute i MYCKET god tid med julklapparna, iår däremot har jag bara handlat ett fåtal än så länge.
Jag har ingen lust att trängas i butikerna med alla andra, men tyvärr är det väl så det får bli iår.

Vi blir hemma idag med. William fick tillbaka hög feber igårkväll, men som verkade försvinna snabbt igen.
Hoppas innerligt att han kan gå till förskolan imorgon. Att vara hemma och vabba är ingenting man blir rik på, men vad ska man göra?!?



(Bild från fotoakutren.se)


Kommentarer
Postat av: madeleine

Åh tack så mycket!! Önska ja kunde glädja mej åt detta nu, men ja mår så jäkla dåligt!

2010-12-04 @ 10:47:20
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här