Snö i all ära...

Snö i all ära, men när man ska dra en barnvagn i 20-30 cm snömodd så är det inte så jävla roligt längre!
40 min tog det att dra vagnen till Williams förskola idag.
Jag hade tur som fick hjälp av en supergullig tjej att bära vagnen genom det värsta (Tack söta du!).Tänk att det faktiskt finns folk som inte bara går förbi eller bara stirrar.
Extra jobbigt är det att dra vagnen nu med tanke på att jag får sammandragningar och ont i korsryggen vid minsta ansträngning.

Vi kom i alla fall till förskolan, även om vi kom lite sent.
William och grannflickan Mireille hade köpt julklappar till sina fröknar.
Jag är glad att R hämtar William idag för jag hade inte klarat av att dra vagnen den vägen igen.
Idag arbetar jag sista dagen för terminen, sen är jag ledig i 3 veckor.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan jag ska gå till jobbet.
Ha en fin dag och ta det lugnt där ute.


Kommentarer
Postat av: Monika

Önskar dig en underbar helg!

2010-12-17 @ 14:28:23
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det var galet därute igår morse!! Jag gick faktiskt i vägbanan till slut, det var ju inte så mycket bilar när vi var ute.

2010-12-18 @ 13:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här