Tänk att så lite kan göra så mycket...

Tänk att så lite kan göra så mycket...

Idag har jag "unnat" mig lite shopping. Var iväg i förmiddags med grannen och barnen och kikade lite på rean.
Det var ju inte särskilt mycket att hänga i granen.
Jag lyckades fynda massor av smink, nya leggings och en klänning.
Det var första gången sen jag fick William som jag inte köpte något till honom.
William somnade i vagnen ganska snart efter att vi var framme och sov sen en timma så det blev en lugn shoppingstund.
En god (men snål) lunch intogs innan vi begav oss hem.
Jag beställde en lasagne som jag tänkte dela med William (vanligtvis får man ju man ju ganska mycket mat).
En "klick" lasagne ca 10x5 cm låg på talriken tillsammans med en stackars gurkskiva och en tomatskiva.
Maten var i alla fall supergod.

Har varit en mycket happy dag.
Tänk att lite shopping kan göra så mycket...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här