1 Februari

Strax innan 9 imorse fick jag för mig att jag nog skulle gå ner till öppna förskolan. messade grannen och frågade om dom skulle med och det skulle dom.
Vi träffades strax efter 9 utanför och promenrade till centrum.
William har fått dille på att åka rutchkana, han är helt tokig i den trots att han inte kan åka själv.
Efter öppna förskolan gick jag och William en sväng till jobbet och hälsade på. Alltid kul att träffa kollegorna.

Dagen har gått fort idag.
Anton kom vid 15 och vi har haft ett långt samtal om hur man ska bete sig mot andra och hur viktig skolan är.
Inte populärt att prata med en 12 åring om det.
Hoppas att något av det vi pratade om fastnade ;)

Korvstroganoff och ris till middag, William fick oxgryta med grönsaker.
Mätta och belåtna jäser nu 2/4 i soffan, 1/4 i spjälsängen och 1/4 i dator rummet...
Underbart!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Mysigt med öppnaförskola, det har jag också allt gått på med mina små, mest med Smulan.. ja det har nog inte blivit så mycket med Lilleman nu när jag tänker efter.. men i alla fall så minns jag att jag gillade det =)

Lycka till med 12 åringen, jag har ibland nog med Smulan och hon är bara 3 1/2.. undra hur hon blir som 12 =)

2010-02-02 @ 09:55:07
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här