Sjuka söndag

Det blev inte mycket tid vid datorn igår... Har blivit sjuk, vet inte ens när jag var det sist. Lägg till den lilla sömnen jag fick igår natt så är det inte svårt att förstå hur jag mådde.
Idag är det ännu värre. Har så ont i halsen att jag knappt vågar svälja. GAAAH!!! Hatar att vara dålig.

William har Sovit HELA natten i sin säng. Jag var inne vid tre tiden och gav honom nappen sen somnade han om och vaknade 6.30
Gissa om min kropp behövde den sömnen.

Det blir till att leva på glass idag ;0)


Grynet lite sugen på att gå ut...

... men hon ångrar sig snabbt

Jag vet inte hur mycket snö det kom igår, men R skottade nog två,tre gånger i alla fall.
Men det har ju fallit lika mycket snö igen under natten så det blir till att skotta igen.
Nu ska ta lite varmt kaffe och testa en strepsil för att se om den kan bedöva halsen.
Vi tar en mys/sjukdag inne idag!


Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Oj, vad snö ni har!!

Trevlig kväll på dig!

Kramar Camilla ♥ ♥ ♥

2010-02-21 @ 19:39:46
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här