Godmorgon?

Godmorgon? Nä, det vill jag inte påstå att det är, för  jag vet inte ens om jag somnat än.
Stökig bebis med en tand som näääästan spruckit igenom i överkäken och som sovit oroligt.
Vad gör man?
Ja,ja, kaffet är klart och det får bli min måndagsräddning.
Kl.9 ska jag och William möta Helena och Mireille utanför, då går vi till öppna förskolan.
Ska smita förbi affären och köpa mitt favvogodis efteråt Ferraribilar i choklad med kola i, behöver köpa lite barnmatsburkar också.

R har åkt till jobbet, jag har precis fått upp tröttmössan Anton ur sängen och nu sitter han i köket och äter frukost, William har fått vällning (börjar lära sig nu) och jag kaffe.

Njut av dagen!

Kram


Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Määä det är ju MITT favvo godis !! =)

2010-01-25 @ 08:48:37
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här