Grå mulen fredag och orolig natt...

Godmorgon gråa, mulna dag!

För min del gör det ingenting om det blir lite regn och åska idag, min gräsmatta skulle verkligen behöva lite regn så gräsfröna tar sig (och jag slipper vattna).

Natten har varit så jobbig. William har sovit oroligt hela natten.
Vet inte alls varför, men tänderna har det inte varit. Han har inte kunnat sova och ville att jag skulle hålla honom i handen när han skulle somna. Varje gång jag trodde att han sov och jag försiktigt smög ut ur rummet så grät han.
Lilla älskling!
Kan det vara lite mardrömmar?

Har inte haft någon ro att sitt vid datorn sen vi kom hem, det har ju varit så fint väder ute.
Har verkligen bott i min trädgård.
Igår fick vi besök av Williams faster och kusin som vi inte träffat sen i börja av Juni, William var lite blyg, men det släppte snabbt.
Massor av kusinbus i trädgården och William var i sitt esse.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här