Godmorgon mitt i natten!

Det var ju inte jättekul när William vaknade strax efter 4.30.
Gjorde välling till honom och försökte sen få honom att somna om igen (det BRUKAR funka), men nej,nej...
William hade sovit klart.
Det var bara att gå upp med honom.
Nu sitter han och titta på "Musses Klubbhus på DVD), barnkanalerna har inte ens börjat än.
Solen står redan högt (även om det är molnigt) och man blir lurad om tiden då det är så ljust hela tiden.
Jag vet inte ens om solen går ner en liten stund här uppe på sommaren. Jag har i alla fall inte sett något mörker.

Nu blir det till att njuta av en kopp kaffe medans William kikar på film, vid 7 väcker vi resten av familjen för då bär det av till Arvidsjaur.


Supertrött morsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här