Morgonpigg kille

Jaha, morgonpigg kille väckt mig redan 5.20, visst är det härligt att ALLTID komma upp i tid...
Varför ska man sova när man kan gå upp så fort minsta lilla ljus lyser in i rummet.
Jag gjorde ett tappert försök att få William att somna om igen, men han är envis som synden (vem kan han ha ärvt den egenskapen av?)
Mulet och grått ute, vågar vi ändå hoppas på sol idag? Ja, jag gör det i alla fall.
Nu ska vi väcka familjens tröttmössa nr1 Storebror Anton, det kan ta en stund ;)

Ha en superduperdag!


Kommentarer
Postat av: madeleleine

Tack så mycket, ja alltså ja brukar va ljus på sommaren och mörk på vintern, nu behövs det inga mera slingor eftersom solen kommer väl göra sitt! Har hon hört av sig om vinsten till dej? Så söta pojkarna är..Hoppas också lillan blir frisk innan torsdag, för då ska vi till kyrkan och titta på skolavslutning! Kram

2010-06-08 @ 07:41:11
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här