Onsdag och bara en vecka kvar!

Oj vad vi har sovit i natt...
William sov nonstop från 21-04, jag har haft en katt som har gått på mig hela natten, men jag ska inte klaga, jag har ändå fått sova.
6.30 ville Willam gå upp och det var helt okej då vi ändå skulle upp och väcka tröttmössan Anton som skulle till skolan.


Har pratat med en gammal vän i telefon en långstund på morgonen och vi ska träffas när jag kommer ner till Göteborg.
Det kommer att bli fullrulle då jag vill hinna med så mycket som möjligt under vår korta vistelse (5 dagar).
1 vecka kvar sen sitter vi på tåget mot Göteborg!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är faktiskt tisdag idag lilla gumman ;) Pöss.

2010-03-30 @ 14:29:42
Postat av: L

Ooops, ligger visst en dag före... backar en dag då och säger HEJ TISDAG!!! ;)

2010-03-30 @ 15:14:09
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här