Så var det dags igen ;)

Nu har det gått så där länge sen jag skrev nåt igen.
Min dator är fortfarande helt värdelös (grafikkortet) så jag måste sitta och trycka på datorn för att ens få fram en bild på skärmen.
Till helgen blir det troligtvis inköp av ny dator... För det är jag värd ;)
(Det blir lite som en födelsedagspresent)

Börjar mer och mer känna mig som en tunna i kroppen, är inte ett dugg smidig längre.
Jisses vad andfådd jag blir av att göra typ ingenting. Det är tur att det går över snart.
Denna graviditeten har givit mig hemska eksem över hela kroppen, det är så illa att jag till och med måste äta klådstillande för att låta bli att klia.
Jag förstår inte det "mysiga" med att vara gravid då?
Ja, jag får klaga!
Det ska bli skönt när det är över, så man kan bli sig själv igen ;)

William har börjat babbla som bara den, vad han säger är en annan sak.
Just nu är det mycket "Ojdå" och "Åh nej" (samtidigt som han håller händerna för munnen).

Lite roligare inlägg (och bilder) när nya burken är på plats!





Kommentarer
Postat av: madeleine

Haha ja det är skitkul att baka å stå i! Fasen Leia surrar också en massa, Mest är det Ojojojjj! Mjau! Wow! HEj hej! Titta! Där! Se! Lampa! Bebis säger hon ja fattar inte vart hon fått det ifrån, satt i badkaret idag och sa bebis hela tiden hahaha! Men duu varför inte flytta till Norrland då? Närmre till oss ;)

2010-11-23 @ 22:00:40
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Monika

Jadu det är inte alltid de e mysigt o va gravid :)



ha de bra i stormen!

2010-11-24 @ 11:54:02
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: grisen :*

fin header! :O

2010-11-26 @ 16:31:27
URL: http://djurpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här